2013. április 4., csütörtök

Gyere te is építeni!



Az adventure mapokkal kapcsolatban szükségem van egy kis segítségre, mégpedig egy olyan mapba kezdtem bele, amit nem gondoltam teljesen végig, és túl sok munka lenne azt egy embernek megépíteni. Veletek könnyen valamint gyorsan megy a munka. Egy hatalmas börtönt kellene megépíteni, kicsinosítani (a maga módján.)

Akit érdekel, és csatlakozna, beszállna a csapatba, az írjon nekem egy e-mailt. (martial@gmail.hu) Az közös építés nem egészen ezen a héten lenne, mert össze szeretnék hozni egy 5-6 fős csapatot, akikkel tudnánk egy közös időpontot összeegyeztetni. De van egy feltétel: az e-mail-hez csatoljatok egy képet, vagy küldjetek egy linket videóhoz, amin a ti legjobb építményetek szerepel. Ez azért fontos, mert szeretném látni, hogy mire vagytok képesek, és olyanokkal tudnék a leghatékonyabban együtt dolgozni, akik már nem teljesen kezdők a témában. Természetesen ha valaki nagyon szeretne jönni, akkor őt is szívesen várom. A pályákért tett hozzájárulásotokat előre is köszönöm!
Huhh, ez hosszabbra sikeredett, mint az átlagos bejegyzés! :D

5 megjegyzés:

  1. Én építeni nem tudok, viszont egy javaslatom lenne:
    Megpróbálhatnál egyszer olyan survival mapot összehozni, aminek olyan régi feelingje lenne, mint a hangyafarm vagy a falloutcraft, bár olyan hangulatút nehéz csinálni, sőt majdnem lehetetlen.

    VálaszTörlés
  2. Majd megpróbálok valami egyedit alkotni mindenképpen! :)

    VálaszTörlés
  3. sziasztok van egy ötletem ami hasonló lenne a falloutcrafthoz.
    egy nagy jungle biomba épiteni kell nagy házakat meg felhőkarcolókat romosan és ezekbe fákat meg minden féle növényeket rakni ,szerintem egy kis történettel hogy hogy hagyták el a lakosok a várost hogy őttek oda a növények (sztem lehetne vlami biokatasztrófa)meg szórva
    nagy sikert aratna.
    én szervert nem tudok futtatni de skype nevem szilassim ha valaki szívesen segítene irjon rám:)

    VálaszTörlés
  4. Helló én szivesen segítenék szinte bármien map-ban: )

    VálaszTörlés
  5. Helló én szivesen segítenék szinte bármien map-ban: )

    VálaszTörlés